Case 04

Společné stavební projekty

Oblasti působnosti skupiny VEKI pokrývají celý cyklus investičních a stavebních projektů v České republice.
Vývoj v našem chápání je především kvalita našich služeb. Jsme tým profesionálů, kteří velmi dobře znají svoji činnost, takže si můžete být jisti úspěchem naší spolupráce.

Jak funguje VEKI group?

• VEKI group sdružuje specialisty z různých oblastí a vyústí v dobře navržený projekt. Provádíme detailní výzkum v oblasti marketingu, strategie, tržních trendů, zabýváme se strategickými výpočty v oblasti nemovitostí. Zejména toto nám umožňuje vždy vybrat nejslibnější projekt pro jakýkoli druh investice.
• Nejdůležitějším kritériem naší profesionality je jsou úspěšně realizované projekty naší realitní kanceláře v oblasti realitních služeb. Každý z našich projektů je realizován podle individuálně vyvinutého plánu pod přísným vedením týmu architektů a designérů, s přihlédnutím k maximálním možnostem každého objektu.
• VEKI group se zabývá poradenstvím pro stavební firmy, které chtějí ovládnout evropský trh. Provádíme odbornou pomoc při přizpůsobování firem ze zemí SNS, Anglie, Izraele, Spojených arabských emirátů a dalších.

Hlavní výhodou práce s námi je, že investor, který nám svěřuje celou řadu prací - od rozvoje projektu až po jeho realizaci - šetří svůj čas a získává výnosy.

01

Co zahrnuje produkt:

• hranice vstupu od 10.000.000 Kč (400.000 €);
• investiční cyklus od 1,5 do 3,5 let;
• výnos až 70% zisku z projektu;
• plná záruka, podíl v projektu

02

Co nabízíme:

• přístup k nejvíce likvidním pražským projektům;
• pomoc při získávání povoleni pro pozemkové úpravy a stavebních povolení;
• příprava dokumentů pro banku, získání bankovního financování;
• marketingu a PR projektu;
• prodej projektu;
• daňovou optimalizaci

01

Budujeme nejen projekty - budujeme budoucnost!

Nejambicióznější plány našich investorů jsou realizovány díky profesionalitě a zkušenostem odborníků VEKI group. Sledujeme časy, používáme moderní řešení a inovativní myšlenky a zajišťujeme úspěch sobě a svým klientům.

Vytváříme podmínky pro život a práci, které splňují nejnovější a nejvyšší standardy.

02

Povíme vám, jak uspět s námi.
01

Projděte s námi cestu k úspěchu

  • 1. Formujeme investiční nabídky
    Asset 50
    Neustále analyzujeme stav a potřeby trhu, spolupracujeme s největšími realitními
    hráči, abychom mohli vždy vybrat ten nejslibnější projekt pro každého investora. Ať už se jedná o investice do nákupních center, pozemků pro výstavbu (bytové komplexy nebo chatové osady), rekonstrukce objektů - každý klient může být přesvědčen o úspěchu a spolehlivosti investic.
  • 2. Vytváříme obchodní plán projektu
    Asset 41
    V této fázi vypočítáme rozpočet projektu a analyzujeme a vyhodnocujeme rizika
    spojená s načasováním a uvedením do provozu. Tento krok je rozhodující pro maximalizaci zisku.
  • 3. Due Diligence a následný převod do vlastnictví
    Asset 42
    Due Diligence – je postup pro analýzu investičních rizik a vyhodnocení investičního
    objektu, který vám umožňuje zajistit, že před transakcí neexistují žádná rizika. Zahrnuje kompletní, nezávislý, právní, finanční a účetní audit. Poskytujeme právní podporu transakce pro vaše pohodlí a klid. Dalším krokem je převod nemovitosti do vlastnictví podle účelu objektu a české legislativy.
  • 4. Formujeme architektonický koncept
    Asset 43
    Rozvíjíme uspořádání a typ nemovitosti spolu s projektovými architekty. V této fázi
    mají investoři možnost upravit projekt, aby získali maximální užitek. Pokud znáte potřeby trhu, můžete významně přispět k úspěchu stavebního projektu.
  • 5. Získáme územní dokumentaci
    Asset 44
    Další krok vyžaduje získání povoleni pro pozemkové úpravy (PU) a stavebního
    povolení (SP). Pomáháme investorovi zajistit veškerou dokumentaci ve fázi inženýrské a projektové práce.
  • 6. Výběr dodavatele a koordinace výstavby
    Asset 45
    Podle výsledků výběrových řízení vybíráme společnost jako generálního dodavatele a podepisujeme smlouvy. Dále je třeba koordinovat práci všech zúčastněných dodavatelů, sledovat provádění lhůt, kvalitu stavby a samozřejmě i rozpočet.
  • 7. Žádost o financování
    Asset 46
    Za účelem získání finančních prostředků na financování výstavby je nutné připravit
    kompletní i bezchybnou dokumentaci a vytvořit důvěřivý obraz společnosti. Po sestavování rozpočtu je předložena žádost o peněžní prostředky.
  • 8. Marketingová strategie a řízení prodeje
    Asset 47
    Vytvořte komunikační strategii značky: vyvíjíme jméno (název značky) a vytváříme
    ochrannou známku. Vyvíjíme a schvalujeme koncepci reklamy a strategii propagace značky na trhu. Ve stejné fázi provádíme pre-brokerage (průzkum společností - potenciálních nájemců objektu) a právní podporu transakce pro kupující na klíč.
  • 9. Objekt je připraven k uvedení do provozu
    Asset 48
    Kontrolujeme dodržování určení prostor při uvedení do provozu. Začíná převod
    hotových objektů vlastníkům a nájemcům, a tento proces rovněž vyžaduje podrobnou kontrolu.
  • 10. Uvedení nemovitosti do provozu
    Asset 49
    Jako další příležitost pro investory nabízíme obchodní řízení a technický provoz
    zařízení.

Příklad z našich zkušeností:

Klientovi byl nabídnut výhodný z investičního hlediska pozemek s dokončeným projektem a pozemním povolením k výstavbě obytného komplexu s celkovým počtem bytů - 38.
• Cena pozemku činila 108.025.000 Kč (4.321.000 €), což je přibližně 30 % z celkových nákladů projektu.
• Zbývajících 70 % finančních prostředků bylo získáno z banky pod 3 % ročně.
• Projektový cyklus bytu činil 3 roky před uvedením do provozu.
• Celkový hrubý výnos investora činil 86.425.521 Kč.

Časová osa projektu:

• Dokončení akvizice: Q1 2015
• Stavební povolení: Q4 2015
• Zahájení výstavby: Q1 2016
• Uvedení do provozu: Q4 2017

KONTAKTUJTE NÁS