Case 06

VEKI group – nabízíme mnohem více!

Dodatečné služby

Naše pole působnosti není omezeno na výstavbu nemovitostí a investice do ní. Rozsah našich služeb zahrnuje následující aspekty:


Správa majetku:

• správa nemovitostí a její uspořádání;
• řízení a regulace investic (Asset Management);
• optimální využití nemovitostí (Property management);
• údržba (Facility Management);
• účetní podpora transakcí;
• podávání daňových přiznání v České republice.


Technický servis a zprostředkování ve všech oblastech souvisejících s pronájmem:

• úklid nemovitostí, úklidové služby;
• drobné opravy bytu a malířské práce;
• přijímání nájemného;
• kontrola ročních plateb a jejich účetnictví;
• převod elektřiny a plynu na začátku / na konci pronajmu na nového majitele; kontrola a evidence plateb za plyn a elektřinu;
• pravidelná kontrola poštovní korespondence;
• pojištění nemovitostí - příprava a podepsání smlouvy;
• Připojení k internetu a telefonu, jakož i účtování plateb za tyto služby;
• Zařízení a vybavení nemovitosti podle nápadů klienta: výběr nábytku, osvětlení, žaluzie, závěsy atd.).


Řízení pronájmu nemovitostí:

• plné služby pro údržbu nájemního majetku, včetně právních služeb a pravidelných prohlídek nájemce;
• pravidelná kontrola stavu nemovitosti;
• kontrola včasného placení nájemného a zprostředkování v komunikaci s nájemcem;
• ukončení nájmu a podepisování protokolů o převodu nemovitosti.

01

Správa a zařízení nemovitostí

Stali jste se majitelem nemovitosti? Gratulujeme! Ale často to není jen dům, kde bydlíte. Pro mnohé je to efektivní způsob, jak získat stabilní příjem, a to i v zahraničí. Investice do nemovitostí jsou přínosem pro vaši budoucnost, a proto je velmi důležité vybrat odbornou pomoc pro efektivní využití nemovitosti. A pokud je prvním krokem důkladné plánování nákupu nemovitosti, pak druhým a rozhodujícím je výběr strategie řízení objektů.

V naší společnosti najdete zkušené odborníky, kteří Vám budou schopní kompetentně poradit v oblasti správy obytných či komerčních nemovitostí. Po osmi letech neocenitelných zkušeností se zaměříme na nejdůležitější faktory potřebné pro rentabilní provoz nemovitostí.

Proč potřebujete správu nemovitostí?

Při hledání nemovitosti k pronájmu se majitel musí soustředit na mnoho aspektů najednou: druh objektu ve vztahu k účelu pronájmu, velikost, umístění, cena nájemného. Všechny tyto, jakož i další související úkoly jsou kombinovány pod názvem Asset Мanagement (Správa majetku). Jedná se o kompletní správu majetku investora (nemovitostí) ve všech fázích jeho existence. Tým našich odborníků vám pomůže efektivně a kvalitně řešit všechny tyto úkoly.

Samozřejmě Vy, jako investor, vyjadřujete své preference a přání v souvislosti se správou vašeho majetku. Náš manažer s Vámi provede nezávaznou konzultaci s cílem stanovit dosažitelné cíle a definovat kritéria pro úspěšnou správu. Po koupě nemovitosti a uvedení objektu do provozu bude náš tým pracovat nad Facility Management (Správa objektu) – tedy organizací a plánováním a technickou podporou vašeho majetku.

Můžete mi říct více o tom, jak mi to pomůže? Podívejme se podrobněji na to, jak můžeme v těchto oblastech vyřešit vaše otázky.

02

Řízení a regulace investic (Asset Management)

Hlavní úkoly, které řešíme:

• provádění investiční strategie při zohlednění zájmů investora / vlastníka;
• údržba celého životního cyklu objektu;
• rozvoj strategií správy nemovitostí;
• analýza příležitostí, analýza tržních podmínek a umístění objektu;
• vypracování obecné koncepce rozvoje objektu s podrobným zpracováním podnikatelského záměru;
• řízení pronájmu: uzavření, změna, obnovení a ukončení nájemních vztahů;
• marketing;
• kontrolní činnosti oddělení správních (Property Management) a technických řízení (Facility Management);
• právní expertíza Due Diligence, oceňování nemovitostí, investice, deinvestment, financování nemovitostí;
• plánování a tvorba rezervních prostředků na renovace, údržbu a opravy v závislosti na stádiu životního cyklu objektu;
• evidence a plnou transparentnost prováděné práce.

01

Optimální využití objektů (Property management)

Tento poddruh managementu se zaměřuje na nejvýnosnější provoz objektu, a proto vede řadu druhů výzkumu a testování. V VEKI group analyzujeme, které z možných umístění objektu budou nejoptimálnější a nejvýhodnější. Vytváříme marketingové strategie, jejichž cílem je zvýšit ziskovost objektu a vytvořit tak nejlepší podmínky pro majitele nemovitostí.Správa nemovitostí (Property management) dále zahrnuje důkladnou správu veškeré dokumentace: nájemní smlouvy, jakož i veškeré dokumenty potřebné pro vedení (stanovy, dokumentace technického vybavení, kontrola a bezpečnost práce, účetnictví). Poskytujeme také právní poradenství a na vyžádání můžeme zastupovat zájmy klienta při jednání s třetími stranami.
Nakonec řešíme všechny administrativní problémy.

02

• provádění investiční strategie při zohlednění zájmů investora / vlastníka;
• účetnictví a řízení majetku pod dohledem;
• provádění všech operací se smlouvami nezbytnými pro údržbu objektu;
• kontrola objektu, správa pojištění, řízení rizik;
• řízení pronájmu: hledání nových nájemců, přijetí pronajatých prostor při výměně nájemců;
• finanční řízení: rozpočtové plánování majetku, kontrola a prosazování rozpočtu, účtování příjmů a výdajů; objektové účetnictví;
• regulační a kontrolní činnosti oddělení technického řízení (Facility Management):
• poskytování podpory nájemcům, uživatelům a klientům nemovitosti;
• výběr správce objektu / budovy; další ověření jeho práce;
• nejnovější IT obchodní technologie pro úspěšnou správu.

02

Údržba (Facility Management)

Facility Management lze popsat jako údržbu a vybavení objektu. Kombinuje všechny činnosti pro organizaci bezproblémového užívání nemovitostí. V případě malých objektů (např. Bytů) spolupracuje skupina VEKI s družstvy a správcovskými společnostmi rezidenčních projektů za účelem řešení aktuálních požadavků a poskytnutí pohodlí a bezpečnosti našim klientům. Nabízíme celou řadu služeb správy nemovitostí, aby si každý klient mohl vybrat, co potřebuje podle svých představ a potřeb svého majetku.

Úkoly, které řešíme:

• Inspekce, technická kontrola, správa infrastruktury nemovitosti: analýza stavu objektu, reportování a řízení jakosti k zajištění nepřetržitého provozu a bezpečnosti provozu nemovitosti;
• Technická správa budovy: shromažďování a zpracování veškeré potřebné dokumentace týkající se nemovitosti, jakož i údaje o stavu objektu a jeho provozu; energetický management, naplánovaná oprava, rekonstrukce a modernizace, záruční řízení;
• správa infrastruktury objektu: služby správce domu / budov, zajištění a kontrola bezpečnostních služeb, komunikační služby v objektu pro obyvatele, terénní úpravy, správa parkovišť, úklidové služby (čištění), zimní technická služba, nakládání s odpady apod.;
• rozdělování objednávek na různé služby, dohled a kontrolu nad prací zaměstnanců;
• racionální řízení zdrojů.

KONTAKTUJTE NÁS